Lamnar Sydney om 1 dag

Tiden gar sa fort, for fort...

Nu har vi spenderat en vecka hos Rob och hans vanner, som varit mycket gastvanliga. Ja forutom i fredags kanske, da hade Julien namligen en speciell asikt om var Therese skulle spendera natten. Jag citerar.

"I know where you're sleeping tonight, outside in the bin"

Haha, jag kunde inte lata bli att garva. Han hade fatt i sig ett antal drinkar for mycket om jag far saga mitt. Han fick dock tillbaka da han var tvungen att stiga upp och ga till jobbet 2 1/2 timme senare. Han jobbar som personlig tranare.

Ja horrni, det har inte hant sa mycket mer har i Sydney. Vi har tagit det lugnt hemma hos Rob.Vi har ju i princip varit utan riktig TV i 7 manader, sa nu nar de har typ ALLA kanaler ar vi som besatta. De tva forsta dagarna vandrade vi dock runt som galningar och kollade pa alla coola klader och grejer som finns.

Var resa har i Australien ar alltsa over imorgon. Jag har verkligen sett och upplevt sa grymt mycket roligt och ocksa lart mig mycket om mig sjalv. Det ska bli kul att komma hem och dela dessa uppleverser och erfarenheter med alla er dar hemma . Min lilla bror tar ju ocksa studenten. Glad att jag inte missar det.



 Jag var jatteglad da vi akte fran Port Macquarie kl 04.40 pa morgonen och min vaska tappade sitt ena hjul. Dessutom lyckades jag trampa av mig flippfloppen som Therese lyckligtvis fiskade upp i farten. Nu har jag dock en NY resveska. tack mammsi & pappsi!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0