Efter mycket om och men...

... ar vi antligen tillbaka i Melbourne.

Therese och jag lyckads med konsten att missa planet tillbaka till Australien pa fredagformiddagen. Herregud! Jag ville verkligen bara aka hem. Flighten hade senarelagts fran 15.25 till 18.10 och dar mitt bland alla tidsandringar blev bade vi och tydligen ocksa personalen lite virriga, sa...nar vi kom till incheckningen var den valdigt stangd.
Det var bara att boka nya biljetter och invanta morgondagens flyg. En lang natt pa flygplatsgolvet kan jag lova. Therese sov dock i sin resvaska..? :)

Forresten, min pappa ar numera kandis. Han ska medverka i pjasen "Ey Yo Farsan!" som visas pa Stadsteatern i Stockholm nu i var. Det ar en humoristisk skildring av hur det var att vara tonarspappa i Stocholms forort under tidigt -90tal. Han spelar huvudrollen "Morgan" som har vissa svarigheter att hanga med sin tonarsson och den varld som snurrar allt snabbare.

Surfa in pa Stadsteatern om ni vill kopa biljetter. Pappa i svart.

Nu ska jag kolla efter jobb! Kram Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0