Snacka om att vända på dygnet

Jag och Tessan har verkligen vänt på dygnet. Jag gick och lade mig 06.30 imorse, Australiensk tid. Om vi fortsätter såhär kommer vi inte vara jetlaged alls när vi återvänder till Svedala. Galet!

Nu har jag i alla fall börjat packa inför flytten på lördag. Yes! Ser fram emot det så himla mycket. Äntligen en lite större förändring i tillvaron. Tyvärr så hörde vi att det typ går loppor på det vandrarhem vi ska flytta till. Alltså fy fan vad skabbigt. Jag känner mig verkligen som en riktig backpacker nu som ska flytta in i ett lopprum. Ja, de har i alla fall sanerat hela stället så det bör ju vara lugnt tills på lördag, men ändå...huvaligen!

Alltså vet ni vad som hänt? Det är väl både tragiskt och roligt...men mest jobbigt. Jäkla killar. Min chef på Le Montage gjorde typ värsta kärleksförklaringen till mig på fyllan häromdagen. Ne, nej, nej..icke intresserad herrn! Doh!

Nu ska Therese snart knalla till jobbet och jag ska kolla upp det billigaste sättet att ta sig till Canberra. Vi skulle ju vilja bila dit. Förmodligen en nära-döden-upplevelse för oss båda. Men ack så kul. Tessan & Tessan på roadtrip!

Ja, bara så att ni vet!

Kram på er /Therese soon in Canberra


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Okej okej, jag måste nog läsa igenom hela din blogg och se vart du har hållt hus, verkar spännande :) Har du rest länge?

2009-01-28 @ 08:24:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

Nja, Jag kommer igentligen från väsby där min mor bor. Men bor mest i Uppsala :)

Yes, kanon. dudå?

2009-01-28 @ 08:45:03
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0