Fredag, bowlingkvall

Hej!

Ikvall vid 23tiden ska jag kila ner till Therese jobb for att bowla en omgang. Roligt! Hon ar redan dar da hon hade ett 4 timmars pass idag. Jag dock fick inget pass idag utan imorgon och sondag. Snala chef!!

Jag har bestamt mig, igen, for att forsoka vara lite nyttig. Min kropp borjar balla ur da vi ater och dricker for mycket onyttigt hela tiden. Sa idag gjorde jag Riktig mat i form utav chili con carne och ris. Gott! Nu ska jag ut och knalla en svang. Enligt Cosmopolitan sa ror jag for lite pa mig...haha!

Sa vad har mer hant? Det har varit ganska lugnt pa sista tiden. Jag och Therese besokte Maroubra Beach igar. Det var riktigt varmt och skont samt underbart vatten. Nasta vecka blir det Blue Montains ocksa.

Maroubra

Nej vet ni, jag har faktiskt inget mer att skriva. Vill bara komma ivag till Canberra och Melbourne nu. Blir nog lite mer intressanta inlagg da.

Kram pa er! /Therese

Kommentarer
Postat av: Thea

Krama Tessan jättehårt från mig. Och ge dig själv en puss på kinden!

2009-01-30 @ 12:25:39
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0