Enformigt

Ja, det är nog så man kan förklara mina helgblogginlägg. Jag går ju upp kl 14.00 då jag jobbat natt och tar bussen från stationen 15.22. Man hinner tyvärr inte uträtta så mycket under den korta tiden. Imorgon måste jag dock upp tidigare för att gå till Paddys Market. Någon lömsk typ har snott min kapsylöppnare och jag MÅSTE ha den när jag jobbar. Man kan likna det med att man inte överlever i skogen utan kniv.

Så vad kan jag berätta för spännande? Imorgon, eller idag kommer vi ha totalt 1200 personer hos oss på LM. Sex stycken bröllop på en gång om jag minns rätt. Ca 7500 tallrikar kommer att slussas mellan de olika köken och lokalerna. Krasch Krasch!! Kommer bli ett hårt pass.

Nästa helg händer något roligt i alla fall. På söndagsmorgonen då vi slutat, ca 02.30, så åker jag, Rob, Dinos, Tamara, Paoul och några andra upp till Robs mammas sommarställe. Det ligger ca 3 timmar från Sydney. Där kommer vi att stanna i 3 nätter för att sola. bada, grilla och ha trevligt! Något jag verkligen ser fram emot. Stackars den människa som får köra dit på morgonkvisten. Inte lär det blir jag för då tar det 5 timmar istället för 3.

Rob lämnade mitt cv till en av hans gamla arbetspolare igår som tydligen sökte personal. Förhoppningsvis får jag extraknäcka lite till innan jag lämnar stora staden. Fick lön idag. I Love it. 583 Australienska $ hovade jag in under förra helgens jobb. Det är ju inte någon stadsministerlön precis men mycket bättre än vad  jag fick på Privilege. Pengar, pengar...världen kretsar kring dem. Är det inte underbart? *Lite smått ironisk*

Pratade med brorsan igår. Den där lilla skitungen som inte är så liten längre. Vi hade en rätt rolig konversation som ni nu får ta del av. Sorry broder, allt roligt är offentligt och hamnar här på bloggen. Så tänk på vad du säger!  ;-)

- Matte | säger:

Jag läste igenom din blogg idag

- Matte | säger:

Tacka du nej till jobbet som strippa eller vågar du bara inte skriva i rädsla av att päronen får veta?

Therese säger:

HAHAHAHA! Fan vad du är rolig! haha, nej jag tackade faktiskt nej

- Matte | säger:

:P

Therese säger:

Fast de erbjöd mig 300 dollar/ kväll haha

- Matte | säger:

;o

- Matte | säger:

Jag tror fan jag hade tagit jobbet..

- Matte | säger:

Om jag blev erjbuden som manlig strippa

Therese säger:

Hahahahaha! Vilken jävla synd!! Asgarvar!

- Matte | säger:

1500 spänn per kväll

Therese säger:

Hehe, ja kvinlig kan ju bli lite knepigt!

Therese säger:

Ja, goa pengar! men,...nja...känner inte riktigt att det är ett jobb för mig..haha!

- Matte | säger:

Kanske är sant

- Matte | säger:

Nej

Therese säger:

:P

- Matte | säger:

Jag vill nog inte se dig svinga dig runt en stolpte

- Matte | säger:

Inte bra för familjeäran^^

Therese säger:

Nej men fy fan säg inte sådär!!!

Inte bra för familjeäran? Jag måste ha dålig humor men tyckte det var så grymt roligt skrivet.
Nej gott folk. Dags för den "sköna" sängen. Night kram Theresa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0