Bronte Beach och jobbintervju

Hallå Världen!
Nu har Therese slagit upp ögonen och hon är på toppenhumör idag! :) Jag ska kila iväg och handla lite inför vår BBQ om några timmar och efter det ska jag ta en kall dusch. Det är grymt varmt ute idag så solskyddsfaktor 30 åker absolut ner i väskan.
Hade igår två missade samtal från ett café som behöver extrapersonal. Cafét ligger i New Town där jag och Tim var och drack lite drinkar förr. På torsdag ska jag dit för en intervju. Ska jobba stenhårt sista månaden här i Sydney och spara pengar inför våra kommande galenskaper. Om någon missat vår resrutt så finns den längre ner här i bloggen, eller om ni haft en tuff dag och föredrar bilder istället för text så länkar jag här till Therese blogg.
 

Inga kommentarer!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0