Klappat och klart

Tjo Sverigeee! Waz up?

Laget ar kanoners har. Idag har vi finfint vader i Melbourne. Horde att de har skyfall i Sydney. Haha! Vet ni, det blev inget guldvaskande idag. Vi valde att vanta med det da bade jag och Tessan hade lite pengakris igar. Therese kommer inte in pa sin internetbank harifran. Det funkar helt enkelt inte. Till mig ringde de fran Commonwealth Bank igar med harliga besked. De har tydligen rakat overfora $550 till mitt konto den 23 Januari, och nu maste de ta tillbaka det. Jakla klantarslen! Kunde de inta upptackt misstaget lite tidigare eller? Jag kanske skulle varit mer vaksam men vad tusan. Jag kollar val inte min internetbank 4 dagar i veckan. 3000kr...hejdaaaa!

Jaja, ingen ide att hanga lapp over det. Jag klarar mig. (pappas plastkort?) Vi har i alla fall bokat bussturen runtom New Zealand nu pa eftermiddagen. Som jag skrev igar borjar vi i Christchurch. Darefter reser vi med buss upp till Kaikoura dar vi ska bada med delfiner. Det kommer bli en upplevelse.
Kea Map
Under resans gang kommer vi ocksa att hoppa fallskarm och antingen aka forsranning eller klattra pa en glaciar.

The image “http://soasey.com/v-web/b2/images/Glaciar3.jpe” cannot be displayed, because it contains errors.
Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt!

/Tess

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va häftigt! Simma med delfiner. Det låter jättekul. Däremot tycker jag att forsränning känns lite farligt! Som mamma måste jag säga: Var rädd o dig! Tänk på brakfesten när du kommer hem. Då ska alla armar och ben vara med. + lite till....

Roligt att ni åker till Nya Zeeland när ni ändå är så närma. Ser fram mot lite bilder därifrån! :)

Mamma

2009-02-27 @ 19:36:02
Postat av: Anonym

Va häftigt! Simma med delfiner. Det låter jättekul. Däremot tycker jag att forsränning känns lite farligt! Som mamma måste jag säga: Var rädd o dig! Tänk på brakfesten när du kommer hem. Då ska alla armar och ben vara med. + lite till....

Roligt att ni åker till Nya Zeeland när ni ändå är så närma. Ser fram mot lite bilder därifrån! :)

Mamma

2009-02-27 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0