Town of 1770

Hej!

Nu hoppas jag att bloggen ar normal igen..den fick visst lite ryck dar.

Har kommer en liten uppdatering.

Airlie Beach/Segling & snorkling

Lustig liten min..

Jag och Simon hjalper till att hissa segel

Vadret var lite ostadigt men vi fick se manga fargglada och roliga fiskar i alla fall

Rockhampton/Myella Farmstay

Sahar rostar man mackor pa en farm

Jaklar vad det gick ska jag saga! Wohooo!

Har gick det inte lika fort, det var dock valdigt mysigt!

Min hast hette Mandrake.

Inga kommentarer....

Imorse, tisdag, vaknade vi av vackarklockan kl 05.50 da vi skulle bege oss fran Rockhampton till staden 1770. Har ska ni veta, att det regnar som aldrig forr. Fy tusan. Det borjar ju ga mot hosten har och det marks..+ att vi typ ar ute i regnskogen. Imorgon aker vi vidare till Rainbow Beach dar vi ska spendera natten innan vi aker ut till Fraser Island.

Ha det gott! Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe för att han hade dissat mig på msn xD vägrade svara :P Joda de var super kul :)



Ni ser ut att vara med om roliga grejer iaf :)

Pussa

2009-04-13 @ 19:28:49
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej! Gjorde ni allt på samma dag? Det ser roligt ut men hur blev den rostade mackan egentligen? God??

Kram mamma

2009-04-14 @ 06:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0