Början på något nytt..

Måste ju inviga min blogg som jag nu tagit mig tid att skapa. Här kommer ni som sagt att kunna följa min tid i Australien tillsammans med Señorita Theréce som för tillfället befinner sig i Spanien.

Slutet på något är ju alltid början på något nytt. Jobbade min sista dag på Creative Events idag vilket givetvis känns lite tråkigt. Det har varit en väldigt rolig period i livet. Det som är så bra är att det är nu det hela  egentligen börjar! :)

Min almanacka är rätt överbokad de kommande helgerna. I alla fall alla fredagar vilket betyder att det är svårt att åka någonstans. Åker man lördag morgon hinner man bara vara borta 1½ dygn då man söndag kväll måste släpa alla grejer tillbaka igen. Bor just nu hos min vän Frida eftersom mitt lägenhetskontrakt gick ut förra helgen. Tack Frida!

Mina kommande fredagar:

* 5/9 Jobba Creative Events, Teaterskeppet 13.00-01.00

* 12/9 Jobba Stjärnskott, Stockholmsmässan

* 19/9 Mamma fyller år

* 26/9 LadiesNight, Globen

(* 27/9 Señorita Theréce kommer hem = Big Party)

* 3/10 Jobba Creative Events, Stadshuset

* 10/10 Avskedsfest för mig och Señorita Theréce


Det är helt enkelt fullt upp go´vänner!
Jag inväntar i denna stund instruktioner om hur man lägger upp filmer på denna blogg. Kalla mig oteknisk men jag får det helt enkelt inte att funka. Länkar här nedan till en rätt skön låt. För ett tag sedan var den uttjatad, men den börjar komma tillbaka.

Over and out for now... / ThereseGoesAbroad

http://www.youtube.com/watch?v=qZgf_dSkZTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0