Mitt 100:de inlägg

Det 100:de inlägget på bloggen! Hur ska vi fira detta då? Pizza!


Igår lyckades jag med bedriften att avinstallera ljudenheten på min dator. Doh! Jag och Therese köpte en liten högtalare till datorn på Paddys market för 50spänn och skulle försöka få fart på den. Att jag alltid ska hålla på och pilla fast jag inte fattar. Nåja, en av mina andra egenskaper är dock envis så nu är problemet löst. Efter mycket letande och surfande kunde jag till slut återställa drivrutinen. Jag kan höra hur Christer och Mathias, som nog är släktens enda datakunniga personer, suckar och dunkar huvudet i väggen där hemma.

Ikväll ska jag och T ha filmkväll. Jag har Ronja Rövardotter på datorn och en pizza i ugnen. Kan det bli bättre?


Mums!

/Therese

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe, nä jag pratade om ett videoband när jag sa att det var borta :) men det är klart, kan ju tolkas som ett annat band i det sammanhanget! Vilken blogg var det du tänkte på? Har bloggat sen 2004, så det ligger ju några gamla och skräpar.. puss & kram!

2008-11-16 @ 16:53:36
URL: http://retrofili.blogg.se/
Postat av: Tomas

Gah! Fan vad sugen jag blev på pizza nu.

2008-11-18 @ 09:32:50
URL: http://metrobloggen.se/copywriter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0