Manly Beach

Underbar dag på stranden.

Haha! Ingen bra vinkel det där!

För allas vetskap tackade jag i alla fall nej till jobbet hos Le Montage. Jag vill stanna hos mina goá vänner på Privilege.

Konversation Therese och Therese:
Lindgren: Vet du, Reimond rakar benen. (Therese pekar på Reimonds ben)
Zätterqvist: Va?? Gör han?
Lindgren: Ja, vi hade den roligaste konverasationen någonsin! Jag frågade honom varför han inte har något hår på benen och då svarade han att han rakar dem.
Zätterqvist: Hahaha! Men varför?
Lindgren: Ja, jag frågade detsamma och då svarade han "Jo, för att då kan man gå fortare!"
Zätterqvist: HAHAHAHA! Men fan vad sjukt. Är det sant.
Lindgren: Nej..jag skulle kolla om du fortfarande var lika dum!
Zätterqvist: ......Men vad...fan!

Det är KRIG!

Therese Lindgren citat 30/12-08
"Till och med mina svettlökar härmar dig!"

 

/Therese

Kommentarer
Postat av: L.

haha!

2008-12-31 @ 09:20:27
URL: http://retrofili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0