Sydney here I am!

Nu var det ett bra tag sedan jag lade upp nagra ordentliga bilder fran var resa. Har kommer ett gang till er dar hemma.

Surfers Paradise!

Anlander med bussen

Den underbara stranden...

Var hotellpool

Sma ben

Hey...Byron Bay!

Ta mig till havet...

Bunny

Stammer bra

Coffs Harbor!

Utsikt

Pa vag till stranden

krabborna rullade 1000 sma sandbollar pa stranden

Sa..ar detta en riktig bil eller..?

Blomster

Solnedgang

Soluppgang kl 06.10

Port Macquarie

For manga fladdermoss

Pa promenix

HippHoppTessan

Trott i skallen


Jag och T har kopt biljetter till filmen 17 again som gar pa bio nu. Sa ikvall blir det lite biomys. Vi har forflyttat oss fran vart vandrarhem dar vi spenderat 2 natter till ett annat billigare dar vi ska sova nu ikvall. Det ar nog den skabbigaste vandrarhemmet jag sett hittills. Imorgon blir det dock lyx. Vi ska bo en vecka hos min gamla arbetsgivare, Rob. Han har precis flyttat in i en ny lagenhet. :)

Sitter for tillfallet pa ett Tax Back kontor. Har snackat med dem ang skatteaterbaringen. Far se om det gar att fa nagra slantar tillbaka. De tar dock 15-20 procent de jaklarna. Om ett par timmar ska jag mota upp en kille som heter Colin. Han ska hjalpa mig att komma in i var gamla lagenhet dar jag lamnade ett armband innan vi lamnade Sydney. Vi gjorde namligen ett forsok att komma in igar, men kineserna vagrade att slappa in oss. Sa konstiga...maste jag saga.

Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härliga bilder!:) Wohoooo, det låter kanon! Jag går på havandeskapspenning from den 17 maj så sen har jag aaaaaall tid i världen för dig ;) Åtminstonde fram tills bebis kommer, haha. Puss puss

2009-05-05 @ 08:59:33
URL: http://fjaerilen.blogspot.com
Postat av: Katarina

Åh, vad det är roligt med alla bilder! Jag antar att det finns så där några miljoner till att titta på. Vi får väl ha Australien afton typ varje vecka för att hinna se allt! Hoppas du får tillbaka armbandet!

Kram mamma

2009-05-05 @ 19:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0