Port Macquarie

Japp, nu ar vi har. Bara ett enda stop fran Sydney dar vi for 6 1/2 manad sedan borjade var langa resa.

Ar det nu meningen att jag pa nagot satt ska ta tag i mitt liv nar jag kommer hem? Jag far val ge det ett forsok. For tillfallet ser det val ut som om att jag kommer att spendera storre delen av min sommaren i Uppsala da jag varken har jobb eller lgh i Sthlm. Nagon som har lust att ge mig ett jobb? Det ska helst vara skitkul och ge 35 lax i manaden, efter skatt!

Har i Port Macquarie finns det i alla fall en hel del saker att kolla in. Imorgon ska vi forst kolla in den Botaniska tradgarden dar det tydligen finns en hel den koalor. Efter det beger vi oss ned till floden for att tjecka in delfinerna och efter det till koalasjukhuset dar man vid 3tiden far kolla och mata djuren. Hur ska vi da hinna med den undrar ni? Jo, jag och Therese har fatt in varsta dygnsrythmen ska ni veta. Kl 21.30 varje kvall ligger vi som tva doda sillar i vara sangar och i och med den vaknar vi vid 8tiden varje dag. Hur ska det ga nar vi kommer hem? Det ar ju en viss tidsskilldnan har jag hort.

Maste bara inflika ett stycke om Coffs Harbor, vart forra "hem". En valdigt mysig stad dar jag fick uppleva bada solnedgang och soluppgang. Slapade mig ur sanger 05.20 i forrgar for att bege mig ner till stranden och darifran ut till en liten o. Fick se en valdigt vacker soluppgang. Dock inga djur som jag hoppats pa. Det bjod som tur var solnedgangen dagen fore pa. 3 st delfiner skuttade glatt forbi, och lika glatt skuttade jag vid asynen.
Nu ska jag och Therese ha filmkvall. Det vankas skrackis...

Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0