Flygplatser..

...vi ar har nu kommit till Sydneys flygplats, planet gar om 4 timmar. Lang tid kvar. Tankter dock inte ta nagra risker denna gang. Da vi skulle aka fran Nya Zeeland var det ju fullstandigt kaos. 

Det kommer att blin en ratt lang resa. Forst ska vi upp till Brisbane vilket tar 1 1/2 timme. I Brisbane maste vi vanta pa nasta plan i 2 timmar...suck...for att sedan aka vidare mot Malaysia vilket tar 8 1/2 timme. Vi kommer fram vid sex pa morgonen. Mora och fina...somnade precis har pa flyplatsen sa det badar ju gott om att jag kommer att kunna sova pa planet i alla fall. Forhoppningsvis. 

Nu har incheckningen oppnat sa jag ska knalla dit och lamna in min splitternya vaska..som jag vekligen hoppas haller de resterande 4 dagarna av resan. (Vi var har sa tidigt att vi tom fick valja saten i planet. Oh, oj vad mycket lyckoligare vi blev av det..hehe!)

Sista timmarna i Aussie...kram Therese


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hallo!

Flygplatser är inte så roliga att vara på, men det är bäst ni håller er där så ni inte missar planet....Jag förstår at det är med vemod du lämnar ditt äventyr! Du har en lång resa framför dig så sov på planet om du kan. Du får passa på att drömma om din nästa resa till Australien:)

Vi ser fram mot att få spendera lite tid med dig igen, längtar såååå.....

Kram mamma

2009-05-13 @ 20:51:21
Postat av: Karin

Men neej, den är jätte fin! :D

Tänk alla glada minnen vi har från den tiden!

Måste fixas åter!!

Pusssss

2009-05-14 @ 00:13:41
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0