Det är härligt att vara hemma igen!

Ja minsan..det bästa av allt är ju faktiskt att få träffa alla er underbara vänner samt familjen igen. Jag låter päronen skämma bort mig nu meddans de kan. :)

Sitter i skrivande stund hos Maria som bjudit på middag och nu också en bit mörk choklad...som tur var. Fick mitt värsta socker-cravings på länge nyss. Hatar den jäveln som uppfan lösviktsgodis. Är det inte dags att jag växer ifrån sådant nu?

Imorgon blir en toppendag. Ska träffa Ariel med vänner för fördrink i El Stockholmo och sedan kila till Skeppargatan för att kolla på Jonas gig. Sen blir det La Party...fast jag inte borde. Men vet ni...skit samma..civil olydnad..eller något!! Civil olydnad..jag vet inte varför men jag älskar det ordet! ;P

På söndag är det mors dag. Ska ut och käka med familjen. Här spriiider vi svennepengar runt oss.

Ska försöka vara bättre på att skriva här..dels för min egen skull. Mins ju inte vad jag gör om dagarna längre.

Puss


Kommentarer
Postat av: Kevin

känner också att jag behöver bli bättre på att skriva. Fin blogg föresten =)

2010-01-19 @ 12:32:34
URL: http://reyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0