Wellington

Sweet As...som de sager har i NZ.

Nu har vi spenderat tva natter har i Wellington. Det ar jatte fint har. Vi hade sadan tur nar vi akte hit. En kille pa bussen erbjod oss att sova hos en av hans vanner dar han ocksa skulle overnatta. Gratis boende, det sager man inte nej till. Det ar namligen extra dyrt att bo har i Wellington just nu pga en stor festival som haller pa under ett par dagar. Vi drog till med lite party var forsta kvall har som ni ser nedan.

Fredric och jag pa bra humor  i bostaden!

Vi intog golvet...det fanns 4 soffor, fraga mig inte varfor.

Efter ett tag blev det aterforening! Var van Ben och hans van Jessi kom forbi. Sa jakla roligt. Vi har inte setts sedan November forra aret.

Vilken rolig kvall vi hade. Har tillsammans med en gatumusikant.

Idag, Sondag, har jag och T strosat runt i Wellington och haft et askul.

Forst kakade vi glass


Sedan gick vi los pa ett trumset som vi hittade ute pa ett torg. De hade stallt upp det tar i och med festivalen. Vad tycker ni om mina cooola brillor forresten?

Vi provade klader...fast kopte inget. Attans!

Ikvall ska vi ut och ata middag med Ben och Jessi. Sista gangen vi ses...eller?

Tjingeling, Therese

Kommentarer
Postat av: katarina

Ni ser ut att ha jätteroligt, och coolt att träffa era kompisar igen! Hur många solglasögon har du egntligen?



Mamma

2009-03-16 @ 06:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0