Sjukt skadad kvall

Tjo!

Igar kvall anlande vi till "byn" Lake Mahinapua. Om man stallde sig pa vagen som gick utanfor vart vandrarhem och kollade at forst hoger, och sedan vanster...sa kunde man se..vag. Jag tycker ju att detta ar sa fachinerande. Om man vill handla nagot sa maste man vandra antingen 1 mil at ena hallet eller 1 mil at andra hallet.

Dar, i Lake Mahinapua, at vi i alla fall en hyggligt god middag allesammans. Ca 100 personer som nu reser tillsammans med vara 2 Kiwi Experience bussar. Cooolt va? Efter det sa hade nagan rolig jeppe bestamt att vi skulle ha temafest. Vilket tema blev det da? Jo, som vanligt Pimp & Hoe + bad taste. Jag vet inte riktigt vad jag var. En blandning av alltihop tror jag. Alla sag ju helt skadade ut. Speciellt killarna som saklart kladde ut sig till tjejer och tvingade oss att sminka dem. Ja, det gav oss tjejer ett gott skratt da de knallade runt dar med sina klackskor, mormorsklanningar och handvaskor. Killarna tog mycket kort sa jag slapper en BILDBOMB sen. Ni far noja er med lite text sa lange.

Imorgon ska jag och Therese ivag med vannerna och klattra pa glaciaren som finns har. Det blir grymt!


/Therese

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hallå där!

Du är en riktig äventyrerska. Simma med delfiner och klättra på glaciärer. Vad ska det bli här näst? Vi är beredda på allt! Ta det lungt och klättra försiktigt!



Mamma

2009-03-06 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0