Rotorua

Hej!

Vi befinner oss nu i Rotorua, som betyder 2a sjon. Det ni, hor hur allmanbildad jag blivit! :)

Ja, vad ska jag saga om denna stad. Den luktar gammalt ruttet agg! Staden kallas aven "Rotten"rua just pga av detta. Det stiger upp en massa anga fran jordens inre har och det ar tydligen ngt amne i angorna som far det att lukta sa illa. Huvaligen!


Det blir nog ev valdigt lugn kvall har pa vandrrahemmet. Det ar ju St Patrics day, dock har jag ingen storre lust att partaya. Blir nog en film i tv-rummet. Vi aker vidare till Auckland, Nya Zeelands storsta stad imorgon. Da vill man ju vara pigg och frash! Eller hur?

Ett nytt kladesplagg i min lilla vaska. En skydive troja. Inte varldens snyggaste kanske, men den ar i alla fall REN!

Puss pa er allesammans! Och grattis Adam och Lovisa, som efter lang vantan snart ar tillsammans igen! / T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0