Franz Josef

Ice Ice Baby!

Kan ni fatta vad jag har klattrat idag? I atta timmar. Uppfor, uppfor, uppfor! Jag ar nagot skakig i mina sma svenneben nu. Det var dock helt klart vart det. Trots en "gnutta" regn spatserade vi omkring pa glaciaren med var guide Jason i taten.

Vy innan glaciaren

Jag skrattar faran rakt i ansiktet

Pa vag upp

Overlevare

Vart team Blue med en liten avstickare...JAG! Vi ar sa glada over att vi skaffade vind och vattentata jackor innan vi akte hit.
 
Jag har hort att man kan kopa vin for $2,5 har pa vandrarhemsbaren ikvall. Kanske smyger vi oss dit efter dagens kraftanstrangning. Det ar vi val varda?

Imorgon bar det av till Wanaka kl 07.20. Dar ska vi ut pa en vandringsled och bara sloa. Det ar gratis vilket passa utmarkt.

Hej sa lange! / Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0