All Nations

Japp, dar bor vi. Men inte sa lange till formodligen...det gar ju inte att hitta jobb har. FOR mycket backpackers!

Vi vill ju resa langs ostkusten, fragan ar bara Var borjar vi, Nar borjar vi, Hur borjar vi? Forhoppningsvis kanske kan vi bila med en av vara hollandska vanner fran vandrarhemmet som ocksa ska gora ostkusten. Vi ska snacka med honom nar vi kommer hem. Vart problem ar val att vi inte vet vilken stad vi flyger ifran annu. Vart plan bokades ju om och den dar jakla Lotta pa Kilroy Travel ar ju inte sarskillt hjalpsam. Vi ska dock boka biljetterna idag, och hemresedatumet blir nog ca 15e maj. Det finns sa manga valmojligheter horni, det ar svart att bestamma sig ibland.

Jag satt och tankte pa vad for roliga manniskor jag traffat under den tid jag varit har. Det ar ju 100tals. Men nagra minns man mer an andra.

Sverige - Isak som ar den skonaste snubben pa All Nations.
Norge - Lars som paminde mig om min brorsa sa himla mycket. Han kunde inte sluta saga Apselut. Skyldig mig $10 forresten.
Danmark - Kristina & Camilla som kladde ut sig galet roligt pa var bad taste fest i Lake mahinapua.
Frankrike - Fredric som var en stalker. Han var bara sa himla trakig, fast snall. Sa jag att han var trakig?
Tyskland - Kevin som jag tog en promenad med i Melbourne. Vi knallade forbi en stor byggnad dar de hade en bilutstalling. Vi gick in och kollade pa alla coola bilar anda tills en vakt sag oss och informerade oss om att detta inte var for allmanheten. Ojda!
Holland - Bart som drack sa jakla mycket boxvin och alltid sa "Slap the goon" vid dessa tillfallen.
Australien - Sam pa The Apartment som ofta dejtar 2 tjejer pa samma kvall. Haha!
Kina - Sunnie som aldrig rakade sig under armarna.
Taiwan - Reimond som kallade Therese for Golden och mig for Luxury.
Korea - En man som bor pa vart nuvarande vandrarhem. Han har varit ute och rest i 2 ar och 7 manader. Han ska sammanlagt vara borta i 10 ar och tar sig fram med hjalp av sin cykel. Otroligt! Han ar 50 bast.
USA - En jobbig jakel som foljde efter Therese som en hund for nagra dagar sedan.
Spanien - Maria pa Privilege som alltid var sa gullig.
Cypern - Dinos pa Le Montage som alltid korde rattfull.
Indien - En taxichauffor som erbjod mig sitt nummer under en resa hem till lagnheten. Han forsakrade mig om att "Money is no problem for you..." Usch!
Afrika - En kvinna som fick alla i rum 219 att lamna. Hon hade tyvarr lite problem med sina svettkortlar.
Polen - Mark vars foraldrar ar superrika och han kommer inte att behova lyfta ett finger under sin livstid om han inte kanner for det. Vi firade nyar i hans lagenhet, om ni minns bilderna.
Irland - Aubrey som kladde ut sig till hora med smink och allt.
England - Tva 19ariga tjejer pa Kiwi bussen som bara var fooor mycket. Men, de var ju 19 som sagt.
Canada - Andrew som nu har varit och plockat frukt i 4 manader. Han predikar alltid for oss om att vi ska passa oss for alla killar!
Colombia - Adriana pa Le Montage som nog ar den mest negativa manniska jag nagansin mott.

Ja, fler finns den nog men, det far bli ett annat inlagg! Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe vi skulle kolla vid studenternas, men de hade stängt av vägen där pga bandyfinalen. Och Sara upptäckte de lite sent, så hon fick tvärnita. Olyckligvis stog de en polisbil där, som gick ut och prata med oss. Haha! Sara hade inte ens bälte!

Mycket mysigt i Sthlm juu! Du måste komma hem, så vi får köra repris från sommaren 2008! :D Pussaa

2009-03-24 @ 19:27:00
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Miafia

Heej gumzeligumz! sååå lovely att ni kommer heeem igen!! Åh så jag har saknat er heeeela långa vintern. Ingen fest lust utan mina pinglor! ingen promenix tur utan min Zäta =D

Skööönt!

By the way.. biljetten finns fortfarande kvaaar ;)

Kyss

2009-03-24 @ 20:38:44
Postat av: j

GE MIG SOMMAR : (

2009-03-26 @ 21:28:06
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: therece

hahah vi firade ju nyar i BENS lagenhet. Mark bor i varsta bajshalet ju.

2009-03-27 @ 06:35:05
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0