Shopping!

Äntligen, äntligen, äntligen! Jag har införskaffat lite nya plagg till min alltför slitna garderob. :-) Jag har tom lyckats ha av mitt Swedbank kort. Den banken hatar typ mig. De tycker jag gör av med för många kort per år. Då menar jag inte att jag sliter ut dem, även om det skulle vara det roligaste sättet att göra sig av med dem på, nej..de avmagniteseras, tappas bort, går sönder och det ena med det tredje. Små flickor, små flickor.

Detta fick jag i alla fall med mig hem.

Body från H&M som Róisín Murphy designat. Klatschig med ett par shorts!

Vitt linne från Gina, och ett svart som jag skamset erkänner kommer från BikBok. Det var typ jag och 4 andra barn där inne. Hahaha!

Spetsleggings från Åhléns. Brukar aldrig hitta någonting där, men till min förvåning...

Mina grymt efterlängtade NYA trosor! Tack för tipset  Maria. Behöver dock fler...mamma?

Pga av utlandsvistelsen har jag inte ägt en rouge på 5 månader. Har levt på brunpuder, men nu så. Äntligen! <3

Ett par vita (ser ni vad jag redan gjort med tån på den högra?) snörskor. Det är så mycket roligare att köpa klackar men..jaja. Sköna är dem.

Nu känner jag mig lite som en ny människa. Jag vill slänga ännu mer ur min garderob. Tycker ni också att det är lika rolig? *Lyrisk*

Det är verkligen dax för ett långt bad nu. Min hy har fått CP i huvudet, jag vet inte vad den håller på med. Jag ska skrubba den tills jag blöder och sen smörja in mig med brun utan sol. Tänkte ju åter bättra på brännan nu när det blev så fins väd
er men..tack Gud för regnet. Nu tänker jag dra mitt trasiga Swedbank ännu hårdare nästa gång. ;P

Ta hand om er därute / Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0