Therese Lindgren 3

Therese Lindgren har en trasig sko... ja det är så allt börjar. I 20 minuter går hon runt på sitt jobb och frågar folk om de ha lim. - Har ni lim, har ni lim, har ni liiiiiiiiiiiiim? Men, nej ingen har lim. Till slut får hennes kollega Mark nog och köper lim till tjatkärringen. Vad händer då härnäst? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Therese går in på Daves (hennes chef) kontor och öppnar limtuben...över hand skrivbord. Vad finns på skrivbordet? Han rapporter, hans älskade glasögon och en massa annat skit. Trycker hon inte ut allt lim utöver dessa föremål? Jo, det är precis vad hon gör. I panik samlar hon ihop alla papper och lägger dem ovanpå varandra. Ovanpå varandra.. aj, aj, aj Therese Lindgren.

Som i alla historier bli det bara värre. Hon inser efter ett par hemska sekunder att de där solglasögonen som låg på skrivbordet också limats fast vid pappersklumpen, tillsammans med hennes långfinger. Superlim, we lööv it! Innan historien är slut har också en stor klump hushållspapper och en våttrasa adderats till detta limkalas. Helt j***a otroligt!

Dave kommer efter ett tag in på kontoret och ser Therese stå där med dessa grejer liksom magneter fästa vid hennes långfinger. Jag kan bara meddela att han inte blev glad...resten får ni läsa i Therese blogg för Daves raseriutbrott vågar jag inte ens stava till.


/ LeTherese


Kommentarer
Postat av: L.

Åh, uppdatera nu Therece!! Kan knappt bärga mig! Känns som en sån sak jag skulle kunna göra.. haha.

2009-01-11 @ 14:56:31
URL: http://retrofili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0