Tar detta knäcken på mig? Nej då...

...men visst fan är det jobbigt!

Inte lite heller utan Mycket! Idag höll vi i ett bröllop för 480 gäster som åt och drack. Slitigt, slitigt. Nu är klockan 05.10 och jag känner mig rätt förstörd. Denna "reseat" efter själva eventet tar på krafterna. När man är klar vill man ju bara gå hem. Inte börja om igen! Skrattar...tragiskt, men komiskt. Finns också en hel del rutiner som skulle kunna göras om för att underlätta arbetet. Folk är så inkörda i gamla mönster. Vilken tur att ja kommer som en frisk fläkt, eller hur? Rob verkar uppskatta det i alla fall. "This girl has common sense", brukar han säga.

Imorgon kommer Therese hem...längtar! Behöver någon att snacka lite gojja med nu. Har gått runt och tänkt så himla mycket de senaste dagarna. Tror det blir mer så när man är "ensam".

Australien, Le Montage, Sverige, Studera, Jobba, London, Vänner, Melbourne, Pengar, Uppsats, Event, Projektledning, Familjen, Creative Events, Bibendum, Uppsala, Karriär, Rutiner, Stockholm, Internship, Måsten, Nöjen...

Många tankar blir det i mitt lilla huvud...det svämmar över ibland.

Nu har jag somnat...Godn....Zzzzz...

/Zzzzz


Kommentarer
Postat av: Therece

Jag är hemma nuuuu!!! WOHOOO!!! så jääävla skönt! längtar tills vi kan sätta oss ner och snacka massa skit nuuu!!!! WIIII!!!!



Och PS, fy FAAAAN va snygg din blogg är! Gör om min meed!!! pusspuss

2009-01-25 @ 11:47:18
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0