Stranden, bara för härligt

I förmiddags mötte jag upp Therese vid Bondi Beach och spenderade hela dagen där. Underbara playan! Vi är helt tokiga när vi badar. Som små barn skuttar vi runt och skriker när för stora vågor närmar sig.

Vi börjar få lite färg

Spex på stranden

Helt plötsligt stegade Arofin, min kollega, förbi och bjöd med oss på öl. Några av mina arbetskamrater hade också intagit stranden denna soliga tisdag.


Nu ska jag kasta mig på sängen och njuta av en film. Jag ska upp imorgon och iväg på utbildning hos Le Montage. De håller utbildning då och då för de nyanställda gällande service, RSA mm.

Avslutningsvis kan jag berätta att gårdagen med arbetskamraterna var mycket trevlig. Vi åkte till Kings Cross där de flesta större klubbar finns. Vi besökte dock en cocktailbar vid namn Goldfish där Rob känner folk. Efter det bar et av en sväng till The Ivy och sedan hem.

Tjingeling allesammans! Kramar

Kommentarer
Postat av: Thea

Har Tessan börjat bada?!?! Vafan...

2009-01-13 @ 14:38:26
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0