Mytomspunnet värre!

Therese och jag diskuterar en hel del. Vi diskuterar vädret, sol vind och vatten, mat, resor och på sista tiden en hel del annat. Varje gång vi kommer in i ett sådant samtalsämne så säger vi "Detta måste vi googla". Men så glömmer vi alltid bort det. Igår skulle jag haft min utbildning men den blev inställd och kommer att hållas idag istället. Så igår, då det var 200g varmt ute och man inte kunde vistas utomhus utan att få 3e gradens brännskador, då hade jag en liten google stund. Oj, vad jag googlade.

Jag har nu fördjupade kunskaper inom dessa områden:

* Loch Ness-odjuret
* Storsjö-odjuret
* Area 51
* Homoäktenskap
* Bigfoot
* Bermudatriangeln
* 19:e gruppen

Hehe, så jäkla onödigt egentligen. Men lite spännande med all mysik. Eller vad tycker ni?

Nu har jag då som sagt utbildningen idag istället och ska snart bege mig till bussen. Det är jättebra väder idag också. Dock är man ju som svensk inte van vid denna kvava hetta så ibland blir det ju faktiskt lite jobbigt. Idag har vi 40g C. Är det inte i skuggan man mäter?


Ta hand om er allihopa! Solkramar från Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0