Middag på tu man hand!

Therese, min kära reskamrat kommer imorgon lämna mig ensam 6 dagar framöver. Hon är ju lite småtokig som vi alla vet och ska åka på semester med en vän från King Pin där hon jobbar. Vi gick därför ut ikväll och åt middag på en kinesisk restaurang. Mycket trevligt ska jag få be att tala om.

Therese i ChinaTown

TNT

Det är bra att äta med pinnar ju. Allt går mycket långsammare och det är faktiskt trevligt att sitta och fixa och trixa lite medans man pratar. Vi delade även på en flaska vitt vin. Kan det bli bättre?

Jaadå! Vi gick till ett annat ställe längre ner på gatan och köpte varsin öl och snackade tjejsnack.

Efter det var det dags att gå hem. Therese ska upp tidigt imorgon för att ta sig till flygplatsen. Jag ska också upp. Dock för att möta upp mina arbetskamrater på stranden. Vi kör en repris utav förrförra veckans BBQ som var så trevlig. Jag packar bikini, några öl och såklart kameran i min lilla väska.

Jag vet inte riktigt varför men Rob, min chef, verkar vara fast besluten att hjälpa mig hitta jobb vilket iofs bara är bra. Han sa till mig igår när vi lämnade Le Montage att han pratat med en av killarna som äger Goldfish, den där cocktailbaren som vi besökte förra veckan. Denna kille är tydligen delägare i ngt företag som söker nya eventmanagers. Antar att det mer handlar om positionen "supervisor". Jaja, vi får se vad som händer. Jag tänker inte lägga ner så mycket tid på att tänka på detta för som med mycket annat är det bara snack.

Nu ska jag hoppas ner i sängen! Kramar Therese


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vilka fina bilder :) Härligt å resa runt lite!!

2009-01-25 @ 17:40:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0