Jobbrushen är över

Måndag. Precis hemkommen från en arbetshelg på Le Montage. Man blir ju bara för knasig i huvudet när man vänder på dygnet såhär. :)

Ett litet papper får man för varje nytt event. Jajamensan!

Igår/inatt hade vi i vår lokal (The Marquee som den kallas) 90 Serbier som åt, drack och dansade efter ett dop. Kvinnan som ansvarade för det hela från kundens sida var en riktig bitch och jag vet inte hur många gånger hon ändrade saker fram och tillbaka. Stackars Alejo som var kvällens "supervisor".

Efter en ändå lyckar kväll anslutade vi alla på LM med några öl och sedan var vi knasiga och drog en sväng till Mc Donalds också. Bikinifiguren heeydow! Rob var schysst och skjutsade sedan hem mig och Cici. Det är intressant att snacka med Rob för vi pratar ofta om event, management, drömmar och mål. Han känner en hel det människor här i Sydney som jobbar inom branchen och har sagt att jag ska hojta om han kan hjälpa till med ngt. Ja men ge mig ett jobb på en jäkla eventbyrå dåååå! Han är bara 24 år och huvudansvarig för Le Montage. Rätt imponerande. 

Om ca 6 timmar hämtar han upp mig, Cici och en annan tjej för att möta upp "the crue" på Palm Beach som ligger 45 minuters bilfärd härifrån. Roligt att hitta på saker med arbetskamraterna utanför jobbet också. Man lär känna varandra på ett annat sätt.

Dinos, jag och Rob på förra veckans BBQ.

Godnatt, blekfisar! / Abba-Dancing Queen, som Dinos brukar kalla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0