Fredagkväll med Cicci

Hej!

Vilken trevlig och underbar kväll jag haft! Jag träffade Cicci utanför baren Three Wise Monkeys vid 23.30 tiden. Alla backpackers som varit i Sydney vet vilken bar jag pratar om. Där gick vi i alla fall in, njöt utav en öl, snackade skit och hade trevligt. Bra öppning på kvällen eller vad tycker ni?

Efter det besökte vi StarBar där vi spelade en omgång biljard. Vem vann? Jag såklart! Den lyckan varade dock inte så länge då Cicci spelade skiten ur mig nästa omgång som vi tog på baren Mcguari. Aja, jag lät ju henne vinna såklart!

Nu ska jag hoppa till sängs. Ja praktiskt taget "hoppa" för jag sover i den översta sängen. Det skulle jag ju inte behöva nu när Therese är borta. Men det är ju liksom min säng, sörrni!

Imorgon ska jag försöka ladda upp den roliga videoblogg jag spelade in tidigare ikväll. Internetet är helt kasst igen. Typiskt!


Imorgon blir det även lite jobb. Rättare sagt ett 12 timmars pass på Le Montage!

Kram på er! /Therese

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag lyssnar gärna på rock jag med, allt från Beatles till Markus krunegård och Kent.

Jag glömmde att svara på din andra fråga, ja jag är från Australien, min mamma är därifrån. Fast nu bör jag i sverige. Men jag tar snart studenten, och åker kanske ner:) WIHOO:D

2009-01-23 @ 20:57:29
URL: http://romeos.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var jätte skönt i Thailand. Billigt och bra. För det mesta... Dock hade vi lite tråkigt väder, då det var ungefär molnigt varje dag, samt att det kom en skvätt med regn varje dag också. Lite tråkigt. Men annars var det bra. Förutom att vi åkte på magsjuka allihopa också haha xD

Tatueringen är koordinater för mamma och pappas gravar :)

Tråkigt att du kommer en månad senare än planerat, men skönt för er :) 5månader kvar tills vi ska ha så kul igen! :D Då har vi hela sommaren framför oss!

Puss på dig hjärtat!

2009-01-23 @ 21:00:29
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Vi kommer ju alltid att ha Sydney som bas då vi kommer/är bofasta där :) Men självklart kommer vi resa runt och se hela Australien under alla de åren vi kommer spendera i Oz =), Om ni bilar ner till Melbourne rekommenderar jag att ni stannar i Jervis Bay stras söder om Nowra, grymt fina stränder och naturreservat =) (Bra surf också :) ) /Mattias

2009-01-24 @ 00:43:25
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0