Love from Canberra

Hej!

NU, horrni...har jag hittat en dator som funkar, nagorlunda! Har kommer bilder fran skona Canberra.

War Memorial langt borta i bakgrunden.

...Gubbe.

...Trad.

Inne i War Memorial traffade jag Djungelns Konung. En berest jakel ska ni veta. Transporterad fran Belgien. Ohh...kulturpoang till MIG!
 
Vi kastade mynt och onskade oss World Peace! 

Det var en himla massa krakar som fatt satta livet till ska ni veta. Vackert var det med alla (plast) blommor! 

Finn ett fel!

Efter denna kulturboost knallade vi till The Parlament House som ni ser...dar laaaangt borta.
   
Vi tog en "liten" omvag runt den konstgjorda sjon, en svart svan, nagra fler minnesmarken och en bro.

The Parlament House! Japp Sverige, det ar har det hander. Vi hade turen att pricka in en orkester som ovade inne i en av salarna. De var skitduktiga!

Old Parlament House! Japp Sverige, det var har det hande!

Siste och ocksa minst, Canberra Museum & Gallery. Forlat men det var nog det mest vardelosa museum jag nagonsin besokt! Haha!

Idag ar det ju alla hjartans dag! Jag har kopt bakelser till mig och Tessan som vi ska festa pa nar hon vaknat. Mysigt va?

Sa vad har mer hant har i Melbourne? Jo, igar sa at jag lunch med en framling och sedan fick jag och Therese jobba pa en nattklubb har som heter The Apartment. De hade en function. Mer om det i nasta inlagg, mina pengar ar namligen slut inom kort! Nu ska jag vacka Therese, vi ska fira hennes fodelsedag ikvall! Party! :)

Nyfunnen van i Melbourns innerstad.

Ta hand om er! Kram Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0