Fraser Island

Gud vilken harlig vistelse vi hade pa Fraser Island. Det basta vi gjort hittills faktiskt.

Vi spenderade ju forst en natt i Rainbow beach dar vi blev indelade i 3 grupper om ca 10 i varje. Vi kilade ivag allihopa for att inforskaffa den mat vi skulle ha under resan. Jag och Therese hamnade i en supergrupp, vi hade med andra ord sa sjuhelsike roligt!

Jag och Therese var dock lite nervosa infor resan, eftersom vi var de som skulle kora denna stora truck. Det var dock nagot av det roligaste jag gjort.

The Driver

Alle man in i bilen

Vi stannade vid det beromda skeppsvraket

Indian head

Sooooligt!

Det var underbart att kora pa stranden. Dock ej lika statt inne i skogen. Dar var det verkligen Off Road!

Vi kakade en Kanadensisk efterratt som kallas Smor..eller nagot liknande.

Var grupp...valdigt mogna..haha! Jill, Tom, Pascal, T, Josh, Drew, T, Erin

Sista dagen stannade  vi vid denna underbara sjo vid namn Lake Wabby. Jag langst ner till hoger.

Utsikt over Lake Wabby

En helt underbar tripp som jag aldrig kommer glomma! Efter en speedtur tillbaka till farjan vi var tvugna att hinna med fick jag en stor applad for bra korning. Det satt bra!


Nu har vi anlandt till Nossa. Vi arbetar oss nedat sakta men sakert. Jag och Jill tog en promenad upp pa dessa vackra klippor. Imorgon besoker vi nog stranden och battrar pa brannan.

Kram pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0