De roliga konversationerna du glomt...

Jag satt och bladdrade tillbaka i min blogg. Haha, det finns sa mycket sjukt och roligt som vacker minnen fran var resas tidiga dagar. Fick mig ett gott skratt!


Jag: What are you going to do later?
Chines 1: Party! Drinking some wine.
Therese L: Aha, Nice. When? Now?
Chines 2: Wine!
Therese L: When?
Chines 2: Wine!
Therese L: No, When?
Chines 2: WINE!
Therese L: No, WHEN!
Chines 1: WINE!

Therese L: Men i Sverige finns det ju härbärgen där uteliggarna kan sova gratis ett par nätter...
Z: Kan jag sova där?
Therese L: Ja, om du är hemlös...
Z: Men vadå? Måste man visa upp något certifikat eller? Typ, ja, jag har sovit på gatan 10 gånger..

Therese Zatterqvist fran ovre delen av sangen
- Hej..
Therese Lindgren fran undre delen av sangen
- Men hej! Ar du hemma..? Jag trodde du var dod!?

Lindgren: Vet du, Reimond rakar benen. (Therese pekar på Reimonds ben)
Zätterqvist: Va?? Gör han?
Lindgren: Ja, vi hade den roligaste konverasationen någonsin! Jag frågade honom varför han inte har något hår på benen och då svarade han att han rakar dem.
Zätterqvist: Hahaha! Men varför?
Lindgren: Ja, jag frågade detsamma och då svarade han "Jo, för att då kan man gå fortare!"
Zätterqvist: HAHAHAHA! Men fan vad sjukt. Är det sant.
Lindgren: Nej..jag skulle kolla om du fortfarande var lika dum!
Zätterqvist: ......Men vad...fan!

- Matte | säger:

Jag läste igenom din blogg idag

- Matte | säger:

Tacka du nej till jobbet som strippa eller vågar du bara inte skriva i rädsla av att päronen får veta?

Therese säger:

HAHAHAHA! Fan vad du är rolig! haha, nej jag tackade faktiskt nej

- Matte | säger:

:P

Therese säger:

Fast de erbjöd mig 300 dollar/ kväll haha

- Matte | säger:

;o

- Matte | säger:

Jag tror fan jag hade tagit jobbet..

- Matte | säger:

Om jag blev erjbuden som manlig strippa

Therese säger:

Hahahahaha! Vilken jävla synd!! Asgarvar!

- Matte | säger:

1500 spänn per kväll

Therese säger:

Hehe, ja kvinlig kan ju bli lite knepigt!

Therese säger:

Ja, goa pengar! men,...nja...känner inte riktigt att det är ett jobb för mig..haha!

- Matte | säger:

Kanske är sant

- Matte | säger:

Nej

Therese säger:

:P

- Matte | säger:

Jag vill nog inte se dig svinga dig runt en stolpte

- Matte | säger:

Inte bra för familjeäran^^

Therese säger:

Nej men fy fan säg inte sådär!!!



Igar tog jag och Therese oss ett glas vin tillsammans med Will, en kille fran vandrarhemmet. Efter det gick vi ut en svang till Beach Hotel och LaLaLand dar det var fullt os medvetslos. Vi tog oss dock bara 2 drinkar och drog oss sedan tillbaka till "hemmet". Jag var kameraansvarig igar vilket vi har kommit fram till att jag inte ska vara nagon mer gang. Under hela kvallen tog jag namligen 4 bilder. Bilderna inehaller foljande:

* Tapetmonster
* Tva manniskor vi inte kanner
* En bottle-shop
* En bild pa mig och Therese

Nu ska jag ga och avnjuta den underbara middagen bestaende utav tonfisk. Krams

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha du är rolig du! :)



Absolut inte ta det lugnt, vi ska ju köra våra spårade kvällar sen när du kommer hem! :D

2009-04-27 @ 19:12:25
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Miafia

meeen gumseligums! Det ska nog gå bra ska du se... du får komma och hälsa på eller varför inte flytta du me? Lovar dig att du kommer träffa trevliga typer i Götet =)

Ska vi ha fest den 29 MAJ? Sista helgen i stan ju..

Puss puss!

2009-04-27 @ 20:39:29
Postat av: denise

Haha grymt balla konversationer! :P

2009-05-02 @ 11:53:00
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0