Vad gör man när man är ledig?

Uppsala-Stockholm
Då var man tillbaka i huvudstaden igen. Planen var att luncha med en vän. Tyvärr gick den i stöpet och jag försöker nu desperat komma på någonting att göra. Det är inte alltid roligt att jobba. Dock är det inte alltid roligt att vara ledig heller. Visst kan man dra runt på stan i ett par timmar och kolla på kläder som man egentligen inte har råd att köpa. Nu låter jag ruskigt negativ men jag är bara lite "morgonputt".

Detta står på veckans agenda:

* Tisdag - jobba för Creative Events på Berns
* Onsdag - gå med Lovisa på Comedynight
* Torsdag - träffa Therece och gå på Wallmans
* Fredag - jobba för Creative Events
* Lördag - jobba för Stjärnskott på Annexet
* Söndag - jobba för stjärnskott på Annexet

Nu ska jag se om Frida vill luncha med mig istället! Kan inte så många bra lunchställen! Tips?

/ThereseGoesAbroad


Kommentarer
Postat av: MH

DU ser ut att ha en fullrpoppad vecka på shcemat! Haft en bra helg annars? :)

2008-09-29 @ 12:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Siolia

Läste på din header, när ska du till Australien? :P Verkar vara många som planerar resa dit. Surrade tidigare med en tjej som skulle resa runt en massa bl.a till Australien, och nu hittade jag dig. Jag åker dit i November...men har de senaste dagarna funderat på att åka nån annanstans, men en massa australien prat idag verkar vara ett tecken på att det är dit jag ska! ;P



Hoppas solen skiner där som här

2008-09-29 @ 13:01:24
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0