Tjejer ikväll är det VÅR kväll!

Snart ska jag hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning för en helkväll med Morsan! Det är inte alltför ofta vi gör någonting bara vi två så detta ska bli riktigt roligt.

Jag och mamma ska gå på det "hypade"  Ladies Night ikväll och roa oss för kung och fosterland. Innan showen ska vi gå någonstans för att äta. Jag har inte riktigt bestämt mig för om vi ska gå till Berns eller Grodan ännu. Man kanske borde boka bord så nu får jag bestämma mig! Tror det blir Berns!

Gick ned till affären nyss och var verkligen helt inne i ett sms som jag fått av Therece när två säljare stoppade mig. Jag blev så himla rädd. De började asgarva åt mig och mobbade mig för mina mjukisbyxor. Satan i gatan ska man inte få lulla runt på Sveavägen i sina skitiga mysbyxor ifred? Skandal! ;-)


Bild Stureplan.se

Nu bär det av in i duschen! /ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0