Till allas förvåning, Peter Stormare blottar sig!

I fredags var jag och mamma på Ladies Night i Globen med flera tusen andra galna kvinnor. Man fick verkligen känslan av att dessa kvinnor suttit inspärrade i flera år tillsammans med sina tråkiga gubbar. Nu när de äntligen fick chansen att frigöra sig, gjorde de det med storm!
Kvällen gick grymt fort och det var faktiskt en bra show med många roliga och charmiga inslag. Showen inleddes med en maffig film vilken beskrev hur alla män i världen blivit galna och försvunnit upp i bergen. Kvinnorna, de frustrerade och otillfredsställda kvinnorna vilka var ensamlämnade kvar i denna hemska värld började snart att kriga. Men då...från ingenstans uppenbarade sig tre män! De hade överlevt!



Positiva saker med showen
* Grymt heta danskillar
* Henrik Hjelt ville ligga med oss alla
* Mats "Matte" Carlsson demonstrerade hur man sågar sig igenom en massiv trästock relativt lättklädd


Negativt med showen
* Varför var 7000 andra tjejer där och inte bara Jag?

Stormare
gjorde också bravur i slutet av showen genom att klä av sig lite mer än någon utav oss i publiken hade räknat med. Jag blev faktiskt lite paff. Vad gjorde han nyss? Den mannen är galen och söker han publicitet borde han nu också få det.

Nu ska jag sova gott efter ett par öl med Lovisa på O´connors i Uppsala. Skriver lite om det imorgon. Night!

/ ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0