Stockholm-Uppsala-Stockholm

Jag har nu åkt hem en sväng till mina päron igen. Jag jobbar ju inte så jättemycket för tillfället och att bo hemma vet alla sparar en himla massa pengar. Jag vet inte vad jag gör med pengarna. Mycket går nog åt till mat. Jag och Frida är grymt dåliga på att storhandla och det är så mkt dyrare att bara springa ner och handla småsaker hela tiden. Jag har inte köpt några nya kläder eller skor på sistonne och inte heller lagt pengar på krogen. Var tar de då vägen? Spärrade min internetdosa idag som försvann i min flytt från universitetet. Vem vet, kanske någon har levt gott den senaste tiden! Måste kolla upp det.

Idag har jag varit en duktig dotter och klippt gräsmattan. Det var ju jobbigt. Min kondition är inte vad den en gång var. Jag har dock varit ute och gått 2 ggr idag samt ätit sallad till lunch. Denna livstil måste jag fortsätta med om jag ska kunna visa mig på Australiens soliga stränder.

På torsdag ska jag på ett roligt möte med en man som heter Fredrik. Vi ska prata lite framtida jobb på hans eventbyrå. Kanske blir det något av det, kanske inte. Roligt att vi tar en prattund i alla fall. Vi ska ses på det schyssta stället Grodan!
Var förresten där i Lördags en sväng. Trevligt! Kvällen avslutades lite drastiskt på White Room.

 
White Room

Grodan Grev Turegatan

Nu ska jag Kasta mig i soffan och kolla på något skönt, soft, iq-befriat program.

Tjopp/ThereseGoesAbroad

Ps: Nu är det mindre än 1 månad tills vi åker! Miss you Therece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0