Rock N Roll on the boat!


Då är man hemkommen från jobbet. Det har varit en rolig kväll med mycket glatt folk. Jag tycker att man känner sig så tom när man kommer hem från ett arrangemang. Efter allt liv och stoj blir det alldeles lugnt.
Vi hade så grymt tur med vädret. När vi avgick från Skeppsbron i Stockholm var det solnedgång. Mycket vackert och rogivande. Älskar att åka båt!
Charlotte Perelli uppträdde under kvällen och jag fick äran att ta emot henne. Det var lite roligt! Mycket trevlig person!
 
Imorgon ska jag åka till Uppsala för att träffa lite släkt och vänner. Måste fira mina flickor Lovisa och Sabine som fyllde år idag. Grattis tjejer! Uppsala är en konstig stad. Kan inte bestämma mig för om jag tycker om den eller inte.

Några saker jag saknar med Uppsala är:

* Bryggan
* Holmlunds
* Fyrisfestivalen, när den väl låg vid Fyris

Några saker jag inte saknar med Uppsala är:

* Alla J***A rondeller
* Tåg som går 2ggr/timmen
* Kroglivet

Nu har Theréce äntligen förklarat för mig hur man gör för att visa videoklipp i bloggen. Jag firar det med detta underbara klipp. Det är bara för skönt! Dock har jag ju lite skruvad humor!

 

Nu är kl. 03.17 och sängen känns rätt lockande. Sov gott! /ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0