Nedräkningen har börjat

Gah! Nu börjar man verkligen förstå att man ska åka iväg. Håller på att styra och ställa med vår emigreringsfest den 10e oktober. Svårt! Vi har dock fått lov att vara ett gäng hos Frida, min fru! Tack! :)


På senaste tiden har jag åkt fram och tillbaka mellan Uppsala och Stockholm som en galning. Måste nog stanna i Stockholm under veckan för jag varken orkar eller har råd att pendla på detta viset. Även denna vecka är relativt lugn med jobb.

* 23/9 Stjärnskott - Golftävling
* 25/9 Bibendum - Café Opera
* 27/9 Svensk Nöjesutveckling - Ladies Night
(Therece kommer dock hem detta datum så måste försöka ordna detta!)

Miss you Therece!

Nu ska jag glo på film och käka Avokado. 


/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: Therece

styr upp!Det här gar ju inte!

2008-09-22 @ 17:02:37
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0