Jobba på Café Opera ikväll

Då var man hemma igen efter en lunch med Ariel på utekompagniet. Det var grymt skönt att komma ut och snacka lite med någon. Ariel och jag kan babbla på om vad som helst! Denna gång var det allt från Epatraktorer till galna shoppingrundor i New York. Passade på att köpa mig en stor resväska också till min resa om två veckor. Räknar dagarna nu!

Utecompagniet

Senare ikväll ska jag iväg och jobba på Café Opera vilket ska bli kul. Jag ska promota ölen Miller tillsammans med en annan tjej som heter Carolina. Jag börjar vid 20.45 så tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Café Opera

Jag vill verkligen köpa en ny mobiltelefon men det finns ju så grymt många olika märken och modeller. Har kollar lite på Touch Diamond av HTC. Jag jobbade på en av deras kundaktiviteter för någon månad sedan och hade då som uppgift att demonstrera den. Tyckte om den men så var det pengarna också.

Vi får se hur det blir med den saken.

Hej så länge! /ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0