Jag riktigt längtar!

Jag längtar efter Therece
Jag längtar efter äventyr
Jag längtar efter att få uppleva ett nytt land
Jag längtar efter varmt klimat
Jag längtar efter våra tjejiga kvällar på vinbarer
Jag längtar efter att få dricka drinkar på planet
Jag längtar efter att springa ikapp på stranden
Jag längtar efter gemenskapen
Jag längtar efter att snacka dålig engelska
Jag längtar efter att få snacka skit med dig om vad som hände igår
Jag längtar efter att få köra bil på fel sida
Jag längtar efter att höra dig skrika: Nej! Det är vänstertrafik!
Jag längtar efter att börja jobba
Jag längtar efter våra upptäcksfärder
Jag längtar efter vår bostad
Jag längtar efter galna shoppingrundor

Jag längtar efter Dig


The time of my life! Ingen kan slå vår tid tillsammans!

Snart bär det av Therece och vi kommer få en grym resa!

/ThereseGoesAbroad


Kommentarer
Postat av: Therece

aaahahhhaaaaaaaa jag längtar ocksaaa gummaaan!!! SNART drar vi! 12 dagar kvaaar

2008-09-30 @ 01:23:15
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0