Imorgon blir det närkontakt Björn Gustavsson

Då var det Äntligen dax för mig och Lovisa att gå till Intiman och titta på vår tids skönaste komiker imorgon. Medverkande i showen är Björn, Måns, Soran och Özz. Kommer bli en fantastisk kväll!


Idag har jag jobbat för Creative Events på Berns. Det var ett roligt evenemang. Kul var också att träffa personalen på Berns igen som man inte träffat på hela sommaren. Killarna i bandet Hoffman Circus var också på plats. Asgoa killar som har en skitskön humor! Kommer sakna alla i Svedala när jag är borta.

Nu sitter jag hemma hos Magnus. Han bara jobbar och jobbar. Igår var jag teknisk som bara den och fick igång tvn och alla kanaler. Idag däremot så funkar det inte alls. Crap! Tänkte att jag skulle sett på Idol. Idol har verkligen fått töntfaktor Hög men det är i alla fall roligt och underhållande att titta på. Jag praktiserade på Wallmans Salonger för 1½ år sedan där Linda Pritchard då jobbade. Jag måste ju hålla på henne i årets tävling! :) Hon har verkligen en grym röst och gjorde många helt fantastiska framträdanden där!
 
Här är hennes Myspace

Nu blir det film! /ThereseGoesAbroad


Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: de jobbade med allt möjligt, från hundvakt till jaa, diska :P

de åkte till alla möjliga ställen i aussie och jobbade på varje ställe, sedan på vägen hem åkte de och stannade i malaysia osv :)

2008-10-01 @ 12:49:14
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! :D Du får gärna sprida länken också om du vill.



Jag vill inte förlora mot fuskisar :/(

2008-10-01 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0