Vilken är din krog och radioplåga? Här är min!

Agnes Carlssons låt  "On and on" som rullat på våra olika radiostationer under ett tag fortsätter att sända ut sitt "partyclub beat" till Sveries alla hörn. En inte alltför tokig låt om man jämför med hennes tidigare ganska lama verk. Jag tror att "On and on" kommer att förgylla våra mörka höst och vinterkvällar men efter en tid också driva oss till vansinne. Snart kommer även denna låt hamna under vår långa lista av "plågor".

Mina värsta plågor måste nog vara:

* Botten Anna - Basshunter
* Det var en gång en liten fågel - Laser
* Inget kan stoppa oss nu (I natt, i natt) - Black Jack

* Glassigt - Mange Schmidt
* Trucker keps - Snook



Förhoppningsvis får jag umgås med Petra och gänget ikväll!

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: Julia

jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra med framtiden :)

2008-09-28 @ 15:58:22
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: jen

jaa, usch för sommarplågorna :S agnes on and on är bra :) snygg blogg du hade btw !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0