Hemsk natt!

Usch vilken hemsk natt!
Jag har knapt sovit någonting utan bara vridit och vänt på mig. Tidigt skulle man upp också och sent kom man i säng. Sov endast 3 timmar! Lagom mör i både kropp och knopp nu.. det värsta jag vet är att inte vara pigg när man kommer till jobbet. Man känner sig totalt värdelös och kan inte prestera fullt ut. Denna dag var lugn men i alla fall. Den där känslan.

För första gången på länge skiner faktiskt solen! Jag Älskar solen! Jag är precis som alla andra svenskar som kastar sig på gräsmattan för att få lite värme på sig. Sverige är förvisso ett schysst land men klimatet är inte som man ibland skulle önska. Man blir lite sänkt när det bara är mulet och regnar..känner mig lite allmänt sänkt för tillfället. Har gått in i någon jobbig "depp" period igen vilket är skitjobbigt rent ut sagt! Visst försöker man vara positiv men man vet själv att det bara är på ytan för att hålla skenet uppe för andra. Jag vill helt enkelt bara iväg nu, se något annat, tänka på annat.

19 svenska dagar kvar...

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0