Bor numer på Lidingö suckers!

För tre timmar sedan bodde man på Rådmansgatan men har nu flyttat över till Lidingö. Jag bor hos Magnus under min sista tid i Stockholm. Han är verkligen en helschysst kille! Mycket glad och tacksam över att jag får bo här. Han har nu tilldelat mig en skål med god glass också! Kan det bli bättre? Imorgon ska jag vara på plats vid Berns kl. 07.00 så egentligen borde jag ju sova nu. Fastnade dock framför en film här. Nämligen denna.



Riktigt skön film!

Nu blir det snart sängen! Ska vara lite social!

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: nej men fan va skoj! har två vänner som var där nere i 6 månader och jobbade, de ville inte åka hem knappt :D



jag jobbar och sliter för tillfället, haha!

åker till San Francisco i November på lite "semester" :D



ha en toppen fin tisdag!

2008-09-30 @ 12:22:47
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0