107,5 @ Café Opera

Igår jobbade som sagt jag och Lina för Bibendum på Café Opera där radiokanalen 107,5 hade ett arrangemang. Vi promotade där Miller Genuine Draft samt Koskenkorva. Det var grymt mycket folk och bla. Elin Lanto och Danny gästade under kvällen.

Tjecka in vimlet här!

Mitt i allt vimmel träffade vi också på två vänner till mig, Fredrik och Staffan, vilka var ute och förlustade sig. Efter vårt arbetspass mötte vi upp dem utanför Ambassadure vilket var helt galet. Jag har aldrig förr sett så mycket folk där! Det går bra nu, pengar rullar in!
Väl inne och efter en grym garderobskö köpte vi några tjecka drinkar och gjorde stället! En lite oväntad utgång, men som vanligt blir dessa oplanerade tillfällen oftast de bästa. Jag och Staffan lyckades oturligt nog också hamna på bild och det var nog århundradets fulaste!! Men..jag bjuder på den. Fotografen var också lite snittsig och tog inte våra namn. Han döpte oss efter eget tycke till Albert och Malin.  *Skratta* Vilken nolla!

Bild av Stureplan.se. Jag och Staffan i Vip på ett galet Ambassadur.

Mer galna, roliga historier inom kort då min älskade Therece  kommer hem från Spanien imorgon! Något ni Inte vill missa!

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: L.

Albert och Malin. Hahahahaha. Vilken fiffig en!

2008-09-26 @ 15:15:08
URL: http://retrofili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0