The Truth Truck

Sa, nu har jag och Therese degat omkring pa stan en svang och kollat pa en massa klanningar. Grabbarna gick for att inforskaffa lite shorts, presenter till flickvan osv. De drog ivag till ngn stor fruktmarknad medans jag och T leker datanordar. Har antligen hittat en dator som man kan ladda upp bilder pa. Lycka!

Har kommer lite bilder fran The Truth Truck som vi kallar killarnas Landcruiser. Uttrycket foddes pa vagen hit till Brisbane da vi satt och fragade ut varandra om an det ena an det andra. Sanning skulle det vara, annars fick det kvitta.


Jag i The Truth Truck

Therese i The Truth Truck

Benjamin i The Truth Truck

Keffy i The Truth Truck. Jag har ju skrivit Kieth och Kiethe hela tiden. Han namn ar dock Michael O'keffy. Haha!

Lite mera bilbilder. Klicka pa bilderna sa blir de storre.



Gud vad vi spenderat tid i denna vita springare!

/Therese



Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte vad jag tycker om att min sötnos ska åka bil med främmande karar!!! är det säkert tro..? hehe fan va ja saknar dej stumpan!

2008-10-27 @ 21:07:49
Postat av: malin

det va jag som skrev för övrigt..:) puss /malin

2008-10-27 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0