Sydneynytt - Arbetsintervju mandag

For en timme sedan kom jag och Therese hem fran stranden. Jag ser ut som en tomat, attans ocksa! Ingen sol for mig imorgon.
Pa mandag ska jag pa arbetsintervju kl 10.15. Jag skickade in en ansokan till detta foretag som ringde upp mig idag. Global Interactive Det ska bli intressant att hora lite mer om vad sjalva jobbet handlar om. Jag har i princip bara sokt jobb inom marknadsforing, forsaljnings och eventbranschen. Hall tummarna for mig!

 

Sa har pigg var jag imorse. Vi vaknade kl. 05.45 da var rumskompis kom hem fran jobbet. Vi kunde inte somna utan gick upp.


Har kopte jag varldens godaste sallad idag da vi besokte Bondi becah.

Ni far lite strandbilder en annan dag. Alla blev sa fula idag! :)
Snart ska jag och T gora oss i ordning for att ga ut en svang. Slitna som vi ar. Vi ska besoka ett stalle som heter Havana club Deluxe. Kolla in deras hemsida. Havana Club Deluxe

Hej sa lange! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0