Surfers Paradise

Ojoj, mycket har hant de senaste dagarna. Jag och Therese bor nu pa ett vandrarhem i Brisbane tillsammans med Benjamin och Kieth. Jag maste bara saga att detta vandrarhem SUGER!!!! Jag har 100 bilder att ladda upp men det gar inte pa denna dator. Arg! Arg! Arg!
I onsdags lamnade vi i alla fall Sydney for att bila ca 100 mil upp till Brisbane. Det var en lang resa och nar vi kl 23 pa kvallen annu inte natt vart mal stannade vi i Surfers Paradise over natten. Vi besokte ocksa staden idag for att sola och bada.

Har lag vi och glassade idag

Nar vi kom fram till Brisbane var det helt omojligt att hitta ett vandrarhem med lediga rum. Till slut hittade vi i alla fall ett fast vi bor inte i samma rum. Det gor dock ingenting da vi mestadels ar ute pa nya aventyr. Ben och Kieth ar verkligen tva klockrena snubbar som kor omkring mig och Therese i sin stora Landcruiser som de fatt lana av den Australienska militaren. De har helt enkelt betalt for att aka runt och se Australien. Ben kommer som jag kanske skrev fran Nya Zeland och ar har pa besok under nagon manad. Grabbarna aker vidare uppat pa mandag medans jag och T stannar i Brisbane en hel vecka. Vi atervander sedan till Sydney och vart kara vandrarhem dar.
Igar besokte vi en nojespark som heter Dreamworld. Vi akte en massa olika karuseller och blev helt snurriga. Klappade koalor och kangurus ocksa. Bilder kommer. "Jakla vandrarhem"



Nu ska vi snart laga mat tillsammans. Vi ska ata kanguru...spannande! Sedan blir det en pubbrunda.
Tja! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0