Shoppat som drottningar i Queen Victoria Building

Idag steg jag och Therese upp vid 08.00 efter att ha vridit och vant oss sedan 4 pa morgonen. Vi sov sa mycket pa dagen sa inte konstigt det. Efter att ha tagit en dusch och sminkat oss fina begav vi oss ner till den lilla matsal som finns har pa vandrarhemmet. Som vi befarat salde de bara vitt rostat brod, pannkakor, stekt agg, korv osv. Halla?? Ar det bara vi i Sverige som har grovt brod, naturell yoghurt och minilatta? Det blev fruktsallad till frukost helt enkelt.


Har bor vi for tillfallet


Therese med smarrig fruktsallad


Olydig Therese

Kopcentrat som vi besokte var enormt. Vi gick och gick men det tog alrig slut. Vi besokte en affar vars namn jag inte minns och provade en hel hog av klanningar. Lugn mamma och pappa, jag kopte bara en klanning och en kjol! :)

    


Denna sota lilla sak kunde jag inte lata bli att kopa.

Vi vandrade sedan vidare och inforskaffade ett kontantkort fran 3. Skriv en liten kommentar om ni vill ha mitt nya nummer. Ni kommer inte att kunna na mig pa mitt gamla. Efter detta delade vi pa en sallad. En konstig sallad. Den smakade mest vinager och inneholl nastan bara salladsblad.


Sallad med 0,05% naringsinnehall.

Skriver lite senare!
/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch jobbigt med maten när man är van vid nyttiga sverige! Söt kjol/linne du hittade!! Ge mig ditt nr, skriv en kommentar på min blogg. PUSS!!!!

2008-10-15 @ 10:28:57
URL: http://josefinp.blogg.se/
Postat av: malin

hej gumman! ser att det börjar bra! Känns konstigt att du inte är här! ha de bra nu så hörs vi! pussokram..juste fick man de nya nummret!:)

2008-10-15 @ 11:33:29
Postat av: L.

DELA på en liten sallad? Ni kunde väl i alla fall tagit en var ;) Jo, det där med maten kan sätta myror i huvudet på en.. man är ju van vid nyttiga Sverige. Don't starve yourselves bara. Puss, puss, sola lite åt mig med.

2008-10-15 @ 13:02:17
URL: http://retrofili.blogg.se/
Postat av: Karin

Finfin kjol du hittade där :) Det kommer nog bli många fruktsallader för dig framöver antar jag ;P

Ge mig ditt nr! :)

Pusss

2008-10-15 @ 19:13:29
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0