GalEt på CafÉt

Jag måste verkligen fixa den där kamerasladden snart. Har en hel den roliga bilder att lägga upp.

Gårdagen var helt knas. Mest knas av allt var väl ändå jag som drack för mkt rosévin och var asdryg mot allt och alla. Alkohol gör en verkligen skruvad ibland. Tänk på det alla ni 15åringar som springer ute på stan fredagkvällar då mamma och pappa sitter oroliga hemma. :)
Igår började i alla fall kvällen på Ariels kontor tillsammans med hans arbetskamrater. Vi pladdrade på om allt och inget samt spelade helt knasiga ölspel. Bortåt midnatt drog vi ut på stan för att besöka stället Pans. Där blev vi inte långvariga utan åkte till Café Opera vilket var överfullt av glada partymänniskor. Vi hamnade vid ett stort bord tillsammans med en massa andra människor och världens största flaska skumpa. En schysst kväll med Jonas och Ariel. Tack grabbar!

Som alltid är man inte lika entusiastisk dagen efter dagen före.

Magnus var duktig och åkte iväg för att träna. Jag däremot känner mig som värsta tjockisen då jag sitter i sängen och äter chips till frukost. Jag är ett helt hopplöst fall. Snart ska jag iväg för att jobba några timmar för Stjärnskott på Annexet. Är ansvarig för värdinnorna idag vilket känns roligt. 
Ikväll ska jag kanske till Wallmans Salonger en sista gång innan avresa. Får dock känna efter hur pigg jag är efter arbetspasset. '

8 dagar till avfärd...

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo tack, det är bra. Hur har du det själv? Nervös?

Vart i Australien ska ni? Hur länge ska ni vara borta? Jag var själv där för några år sedan, kanske kan ge nått tips, hihi =)

2008-10-04 @ 14:29:29
URL: http://emelus.blogg.se/
Postat av: Karin

tessa, när blir det avsked för dig egentligen? :S

Pusss Karin

2008-10-04 @ 20:40:18
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-10-04 @ 20:46:01
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0