Dilemma och parkdag

Igar gick jag pa en arbetsintervju for ett foretag som heter Trmg. I annonsen framgick inte helt klart vad jobbet gick ut pa som i princip alla annonser. De skriver bara att de vill ha sociala, trevliga, drivna manniskor som gillar att tjana pengar. Vad Trmg sysslar med ar att hjalpa andra foretag att oka deras forsaljning. Detta gors genom Face-to-Face ute pa stan osv. Denna James som ager foretaget och intervjuade mig sa att han ville mig som utbildare av nyanstallda. Jag vet dock inte helt sakert om han vill att jag borjar som face-to-face saljare och sedan avancerar till den tjansten. Jag ska pa utbildning imorgon sa maste prata lite mer ingaende om jobbet med honom. Jag kanner for tillfallet att ett face-to-face jobb inte ar nagonting som lockar mig. Ska man springa runt pa stan och hem till folk och forsoka salja grejer som de egentligen inte vill ha? Jag kanske ar negativ och borde ge det en chans men man vet ju sjalv hur jobbigt man tycker det ar med sadana forsaljare. Man tar ju varsta omvagen om man ser en sadan pa stan hemma. Jag har i alla fall lovat att komma imorgon och kanske ar de battre an jag tror. Hoppas att jag far tjansten som utbildare direkt. Da blir jag nojd! Dilemma Dilemma Dilemma! Angest!

Efter intervjun igar tog James mig och Therese till The Opera Bar samt ett stalle som heter Ivy. Det var sa grymt mkt folk ute. Roligt, men jag foredrar faktiskt lounge. Bara sitta och snacka. Ni som kanner mig ver ju att jag inte ar sa jattepigg pa att dansa vilket folk inte fattar. Speciellt inte har.

 
The Opera Bar

 
En horna inne pa Ivy

Nattklubben huserar i hela denna lokal

Idag gick jag till en Hyde park for att sola/sova/lasa. Helt underbart att ligga i solen! Har kommer lite bilder fran parken.







Halla...vad ska jag gora med jobbet? Sverige, VAD!?

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0